Sammenhold – samle folk med interesser indenfor Bitcoins

Dansk Bitcoinforening støtter medlemmerne med at komme videre med deres projekter

I Danmark er der en gruppe af mennesker, som er interesserede i Bitcoin. Vi samler denne gruppe, og hjælper dem med deres projekter og interesser.

Nogen er interesseret i netværk, andre i viden, nogen i kapital og andre vil gerne til Bitcoin arrangementer og diskutere. Dansk Bitcoinforening faciliterer dette sammenhold, og hjælpe medlemmer i den rigtige retning.

Meetups og konferencer

Vi arrangerer sociale sammenkomster, i form af meetups og konferencer. Meetups har det formål at en gruppe interesserede kan mødes og diskutere Bitcoin, og eventuelt høre en taler der præsenterer et oplæg. Konferencer har til formål at samle interessante talere, virksomheder og interessenter i Bitcoin – alt sammen for at fremme Bitcoin.

Projekt database

Vi er i gang med at udvikle en database over de danske Bitcoin projekter. På den måde kan vi hjælpe alle de spændende projekter ved at give øget opmærksomhed, samt hjælpe matche mulige interessenter i de projekter.

De rigtige kontakter

Lige meget om man er iværksætter, journalist, softwareudvikler eller en Bitcoin-interesseret person, kan der være en stor synergieffekt af at møde de rigtige personer. Vi ønsker at hjælpe med denne proces.

Arbejdsgrupper

Det kan være meget vigtigt at få sparing når man arbejder med nye projekter, og Bitcoin projekter er ingen undtagelse. Vi ønsker at facilitere disse arbejdsgrupper, så folk med de samme interesser kan arbejde sammen.